Tak til alle deltagere og de gode oplægsholdere for et spændende møde på Bernstorffsminde Efterskole d. 26. maj. Mange gode meldinger på, hvordan borgerne bedst inddrages, når fremtidige VE-anlæg skal placeres i FMK.
Aftenens oplæg kan ses på linket herunder.







